כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רשת התכשיטים קורל הופכת ל"צבאן" במהלך מיתוג מקיף

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.01.2010
/ 12:22

רשת תכשיטי הזהב והיהלומים קורל (CORAL) שינתה את שמה לצבאן (ZABAN) במסגרת מהלך למיתוגה מחדש. החברה השקיעה במהלך 2 מיליון שקל.
 
בנוסף לשינוי השם, כולל המיתוג שפה גראפית חדשה, עיצוב מחדש של נקודות המכירה ברשת המשביר לצרכן ושל סניפי הדגל של החברה, והחדרת המותג המחודש בקמפיין פרסומי.
 
בכור צבאן, מייסד ומנכ"ל תכשיטי ZABAN: "תהליך המיתוג מחדש מעמיד את איכות המוצרים ואיכות השירות במרכז".
 
חברת תכשיטי ZABAN, הנמצאת בבעלות איש העסקים בכור צבאן ובניהולו, משווקת ב-32 נקודות מכירה במשביר לצרכן ובשש חנויות ברחבי הארץ.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר