כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

החל גיוס החסויות לימי הסטודנט הגדולים באוניברסיטאות ובמכללות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.12.2009
/ 11:46

חברות ההפקה והקד"מ לסטודנטים נכס ואינטלקט החלו בגיוס חסויות לימי הסטודנט הגדולים באוניברסיטאות תל-אביב, חיפה, העברית בירושלים, הטכניון, המכללה למנהל ובמכללות נוספות.

 

צפי החסויות נאמד ב-12 מיליון שקל, והערכת מספר המשתתפים באירועים הללו נקובה ב-245 אלף צעירים שיהוו פלטפורמה לפעילויות קידום מכירות ותדמית עבור המותגים המובילים בשוק.

 

קמפיין גיוס החסויות נעשה באמצעות דיוור מקיף לכלל המפרסמים. הדיוור מזמין אותם לקחת חלק בהפקות ענק ולהגיע פנים אל פנים לקהל היעד במקום ברשת הפייסבוק. מעבר לכך, צוות השיווק של שתי החברות עורך פגישות עם מנהלי השיווק הרלוונטיים.

 

בין נותני החסות השונים, שכבר הבטיחו את מקומם: XL, דיונון, איסתא, וחברות לאמצעי מניעה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר