כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בזק מגלה את הרשתות החברתיות: החלה בשת"פ עם myHood

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.12.2009
/ 12:14

בזק מצטרפת לחברות שמפנות נתח מתקציב הפרסום והשיווק שלהן לטובת רשתות חברתיות.

 

חברת התקשורת חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם בעלי הרשת החברתית השכונתית myHood. כחלק מכך, הוטמע מנוע איתור המספרים b144 בעמוד הבית של הרשת, ועל-ידי כך יוכלו הגולשים לאתר בעלי מקצוע ועסקים שונים באזור מגוריהם.

 

בעתיד, נמסר מהחברה, בכוונתם לאפשר ללקוחות b144 לפנות לחברים ברשת החברתית וליצור מועדון לקוחות וירטואלי ופעולות נוספות, שייצרו אינטראקציה וירטואלית בין בעלי העסקים הרשומים באתר לבין הגולשים המתגוררים בקרבת מקום.

 

שיתוף הפעולה בין החברות החל במסגרת תחרות שקיימה בזק בין חברות הסטארט אפ המבטיחות בתחומי האינטרנט והטלקום, לקראת השקת רשת ה– NGN. פרוייקט myHood היה אחד מעשרת הפרויקטים שעלו לגמר, וזכה לחשיפה בכנס "בזק אקספו" שקיימה החברה במסגרת השקת הרשת החדשה.

 

לבד מכך, החיבור של בזק ל-myHood ולא לפייסבוק דווקא אינו מקרי. בחברה מבקשים לחזק את קונספט ה"בית" המלווה אותה בהצלחה לאורך זמן, על-ידי דימוי "שכונתי" ולא המוני מדי גם בגזרת האינטרנט.

 

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי, "זיהינו את הפוטנציאל הקיים בפלטפורמה חברתית המחברת בין תושבים לבין בעלי עסקים ברמה המקומית, ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה. זאת  במסגרת האסטרטגיה של b144 המבקשת לתת מענה שלם לכל הצרכים המקומיים (לוקליים) של הגולש אם זה בעלי מקצוע, מפות, אירועים תמונות וכדומה".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר