כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בנות, התלבשתן על MIO

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.12.2009
/ 11:26

כמה אלפי גולשות השתתפו בחודש האחרון באינטראקטיב "אופנתי" של רשת twentyfourseven, במהלכו העלו לאינטרנט את תמונותיהן בפריטי ביגוד של הרשת.

 

הקמפיין, בביצוע חברת התוכן THE BOX, החל לאחר שנחתם הסכם שיתוף פעולה בין רשת האופה למותג האופנועים "סאן יאנג".

 

הגולשות התבקשו להצטלם בפריטי המותג, ולשלוח את התמונה בסלולר למספר טלפון ייעודי. התמונה התפרסמה באתר החברה ובפייסבוק, שם הזמינו הבנות המתלבשות את חבריהן להצביע עבורן באמצעות כפתור ה-LIKE.

 

הגולשת שצברה את מירב ההצבעות היא לינוי דבי, בת 22 מרמת השרון. דבי זכתה בקטנוע המסוגנן MIO.

 

 

עשרות אלפי מצביעים

 

חודש מתחילת הפעילות, מדווחים בחברה על יותר מ-55 אלף גולשים שהשתתפו והצביעו, ועל כמה אלפי גולשות שהעלו את תמונותיהן.

 

מותג Twentyfourseven מבית חברת רנואר הוקם בשנת 2007 ומונה כיום כ-21 סניפים.

 

אריה שיבר, מנהל המותג: " אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים בפייסבוק. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הבנות למוצר ולפעילות. היום זה ברור שעולם הפרסום הולך לקהילות ואין ספק שבשנתיים האחרונות קהילת Twentyfourseven גדלה בצורה מטאורית שאין לה מקבילה בעולם האופנה הישראלי".

 

 

 

 

מתלבשות על Mio

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר