כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חיות בסרט: אזלו הכרטיסים ל"שישי פינוק" של דגני תלמה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.12.2009
/ 11:11

ביום שישי הקרוב (25/12) יגיעו לשיאו מבצע "שישי פינוק" של דגני תלמה (יוניליוור), כאשר 15 אלף נשים יצבאו על בתי הקולנוע של רשת רב חן לצפייה בסרטים ולארוחת בוקר משותפת ללא תשלום.

 

מאחר וישראלים אוהבים במיוחד לחיות בחינם, בתוך 24 שעות מעליית הקמפיין הפרסומי נרשמו כ-10,000 נשים לפעילות, וההרשמה נסגרה במהירות. בסוף השבוע שעבר הוחלט להגדיל את כמות הכרטיסים ב-5,000 נוספים.

 

ההרשמה מקנה זכות לאישה ולחברתה להגיע לבית הקולנוע של הרשת הסמוך למקום מגוריה, ליהנות מארוחת בוקר זוגית ולצפות לאחריה בסרט לבחירה. כל זאת בהצגת הוכחת קנייה של אחד ממוצרי הדגנים של תלמה.

 

יצוין כי זו אינה הפעילות השיווקית היחידה של דגני תלמה, שההרשמה אליה נסגרה עוד בתחילתו של הקמפיין. לפני כחודש אזלו הכרטיסים בתוך ימים ספורים ל"שוגי על הגובה", ההפנינג האתגרי להורים ולילדים שנערך בחנוכה בהאנגר 11 שבנמל תל-אביב.

 

גליה גרוניך, מנהלת שיווק חטיפים ושוקולד ביוניליוור ישראל: "ידוע לנו ממחקרים כי נשים רבות עסוקות במרוץ היומיומי ולא נותנות לעצמן לגיטימציה להתפנק אפילו לא ביום שישי בבוקר. אנו שמחים לראות כי הפעילות עונה על צורך אמיתי ומקווים כי היא תסייע לתמוך בנשים להתחיל לעשות שינוי ולפרגן לעצמן פינוק מידי פעם".

 

 

 

הפקה: טרגט מרקט

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 6 תגובות
1.  יום פינוק
2.  חיות בסרט
3.  מכתב תודה
4.  תגובה ל-3
5.  שישי פינוק
6.  לא משקיעים בעובדי החברה