כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דפי זהב: קמפיין ותערוכת שלטי חוצות בעיצוב זוכי תחרות אינטראקטיב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.12.2009
/ 11:08

קמפיין שילוט חוצות ייחודי לדפי זהב, מעניק חשיפה לגולשים שזכו לאחרונה בתחרות אינטראקטיבית שהזמינה אותם ליצור שלטים יצירתיים עבור המותג.

 

"ההברקה" (שמה של התחרות, י"ח) המנצחת, שייכת לטלי בנימיני, שצלחה כמה ועדות סינון וזכתה בקונסולת המשחקים WII.

 

בנימיני עיצבה שלט "ניקוי חלונות", שנבחר להשתתף בקמפיין הנוכחי. לבד ממנה שלחו הצעות לתחרות עוד כ-20 אלף גולשים, שהציעו רעיונות לקידום הסיווגים של דפי זהב. שלטים זוכים נוספים יתכן ויפורסמו אף הם בהמשך הקמפיין, לצד שלטי החוצות ה"רגילים" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

 

שלטים נוספים מהתחרות יוצגו החל מ-6 בינואר 2010 בתערוכה שתתקיים בתיאטרון היהלום שברמת-גן. התערוכה תיפתח בקוקטייל ותימשך לאורך כל אותו חודש.

 

עלותו של הקמפיין – חצי מיליון שקל.

 

זאב גרובר, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר כי "דפי זהב מקפידה לשמור על יצירתיות ומקוריות בקמפיינים הפרסומיים שלה וראייה לכך היא מספר הפרסים שזכינו בהם בשנים האחרונות. בקמפיין הנוכחי החלטנו לתת גם במה ליצירתיות הגולשים שתרמו מעצמם ושלחו כעשרים אלף הצעות ורעיונות לקידום הסיווגים של דפי זהב".

 

 



מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי

סמנכ"ל קריאטיב: צור גולן

מנהל קריאטיב: יריב טוויג

ארט: שירלי בכר, אסף קובו, גיל אביים וכרמל כמאל אבוזלף

קופי: אייל פדן, ליאור שהם ושרון רפאל

מנהל לקוחות: אדם אבנון

סופרוויזרית: שירן חן ברזני

תקציבאית: אסתי סמילג

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר