כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קפה, מאפה והופעה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.12.2009
/ 10:00

רשת קפה קפה הופכת את סניפיה למתחמי הופעות.

 

במהלך אסטרטגי שיווקי, חתמה רשת בתי הקפה על שיתוף פעולה עם חברת NMC יונייטד, במסגרתו יתקיימו בסניפיה שבמרכז הארץ הופעות ללא תשלום של אמנים צעירים החתומים בחברה.

 

המופעים ייערכו בערים רמת-גן, גבעתיים, ראש העין והוד השרון, אך לא בתל-אביב.

 

ההופעה הראשונה תהיה של הזמרת מאיה רוטמן ("כוכב נולד"), ולאחריה תודיע הרשת על שמות האמנים הנוספים שיופיעו. בהנהלת הרשת מבקשים לציין, שלא מדובר בפרויקט זמני אלא במהלך שיווקי מתמשך.

 

קפה קפה אינה היחידה שמשלבת מוסיקה עם הקפה והמאפה. המתחרה ארומה החלה לפני כשנתיים למכור דיסקים של אמנם ישראלים מובילים בסניפיה, בצעד שהיה שנוי במחלוקת וגרר ביקורות משני הכיוונים. כעת נעשה צעד אחד קדימה, עם הפיכת סניפי קפה קפה למתחמי הופעות. הרשת, אגב, מונה 95 סניפים, ובכוונת מנהליה לפתוח בחודשים הקרובים כעשרה נוספים.


ב-NMC הביעו שביעות רצון משיתוף הפעולה: "מדובר בפלטפורמה מכובדת והזדמנות לאמנים צעירים ומוכשרים בתחילת דרכם למפגש אינטימי עם קהל רחב ומגוון, שלא מגיע בדרך-כלל להופעות. באי בית הקפה יוכלו ליהנות מערך מוסף והזדמנות למפגש תרבותי ולחשיפה ראשונית עם חומרים חדשים ואמנים צעירים".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר