כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הרצל קולקר מונה לסמנכ"ל שיווק של Bottom Line Media

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.12.2009
/ 10:06

הרצל קולקר מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של חברת Bottom Line Media המפרסמת על תחתיות של כוסות בירה ("קוסטרים").

 

לחברה החדשה מגיע קולקר ממשרתו כמנהל השיווק והמכירות ב-HUGE שילוט חוצות, במשך שלוש השנים האחרונות. עוד קודם שימש כמנכ"ל שבועון הטלוויזיה רייטינג, והיה ראש מטה של העיתון מעריב וסמנכ"ל המכירות ב-msn ישראל.

 

בתפקידו החדש יהיה אחראי על מערך השיווק והמכירות בחברה.

 

Bottom Line Media הוקמה באפריל השנה ומציעה חבילות פרסום על תחתיות של כוסות שתייה במקומות בילוי בפריסה ארצית - כולל קריאייטיב, עיצוב, דפוס, אספקה וקבלת משוב מהלקוחות.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר