כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסניפים ברשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.12.2009
/ 11:00

כל פרפיום

 

 

רשת "כל פרפיום" מתרחבת ופותחת את סניף הדגל בראשל"צ, המצטרף לשתי חנויות הרשת בבני ברק וברעננה. היקף ההשקעה נאמד במיליון שקל.

 

הרשת מציעה מגוון מותגי בישום באמצעות ערוץ שיווק אינטרנטי, שמשמש כחנות וירטואלית און ליין לצד חנויות הרשת ברחבי הארץ.

 

חנות הדגל ברחוב רוטשילד משתרעת על שטח של  כ- 50 מ"ר ועוצבה על-ידי האדריכל עומר לייכטר, בסגנון  קלאסי - מודרני ובהשראת משפחות הריח - הפרחונית, המשפחה הרעננה, המשפחה העצית, המשפחה האוריינטלית והמשפחה הארומאטית.

 

 

 

קסידי בוטיק

 

רשת האופנה "קסידי בוטיק", מרחיבה את אחיזתה במזרח אירופה ופותחת חנות שלישית במספר במיקום אסטרטגי בקניון האאוטלט שבעיר סופיה, שבבולגריה.

 

החנות החדשה תפתח כחלק מתהליך התרחבות הרשת במדינה.

 

הסניף משתרע על פני שטח של 150 מ"ר והיקף ההשקעה בו עומדת על 150 אלף דולר. החנות מעוצבת בקונספט של "בוטיק", ברובה יוצגו פריטי עודפים ובחלק קטן שלה יוצגו קולקציות שוטפות מתעדכנות.

 

 

CURVES

 

 

רשת מכוני הכושר לנשים CURVES  מתרחבת  ופותחת  שני סניפים חדשים בנתניה ובבנימינה

בהשקעה של כ- 3 מליון שקל.

 

הסניף בנתניה, בבעלות דיוויד בורנשטיין, משתרע על פני שטח של  כ- 190 מ"ר, בחוזה לחמש שנים, עם אופציה להארכה ל- 5 שנים נוספות.

 

הסניף בבנימינה, בבעלותם של יערה צירמן ושלמה אביטל, משתרע על פני שטח של  כ- 270  מ"ר, בחוזה ל- 10 שנים, עם אופציה להארכה.  

 

 

mam'z

 

רשת האופנה mam'z לצעירות, מקבוצת ריטייל ישראל ובבעלות אבי מלכה, מתרחבת ופותחת השבוע חנות רחוב ראשונה בטבריה, בהשקעה הנאמדת בכ- 300 אלף שקל.

 

החנות החדשה תשתרע על שטח של כ- 80 מ"ר בשכירות של 260 ₪ למ"ר ובחוזה לטווח של חמש שנים.

 

החנות תעוצב בקונספט הייחודי של חנויות המותג ברחבי הארץ ותשלב ריכוז של מותגים בינלאומיים, המיובאים מבירות האופנה המובילות בעולם: לוס אנג'לס, מילאנו, פריז, לונדון, הונג קונג ועוד.

 

סניף הרחוב החדש עוצב בהשראת עולם התוכן של המותג: עיצוב נקי המשלב נגיעות בקווים תעשייתיים אך נייטרלים, עיצוב המשאיר לקולקציה את המרחב ותשומת הלב במטרה שהמוצר יהיה במרכז הפוקוס.

 

החנות תצטרף לששת הסניפים הקיימים של הרשת.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר