כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אופנת המיחזור

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.12.2009
/ 13:03

חברת "רוזניר" העוסקת באיסוף ומיחזור בגדים משומשים יוצאת בקמפיין להעלאת המודעות לנושא, תחת הסיסמה "אם אתה לא לובש את זה – תמחזר את זה".
 
הקמפיין יהיה גרפי ולא פרסומי והוא יכלול מדבקה שתצורף למכולות לאיסוף הבגדים, המוצבות במוקדים שונים ברחבי הארץ, ועליה סיסמת הקמפיין; לוגו חדש ועיצוב מחודש לאתר החברה.
 
על המלאכה הופקד "סטודיו פרש" התל אביבי שבבעלות המעצבת הגרפית הילה שבתאי, האומרת כי "היה חשוב לנו וללקוח לשלב את אלמנט המיחזור בעיצוב הלוגו, ובאותה עת ליצור חזות אוניברסלית שלא תצמצם את תחום העיסוק למיחזור בגדים בלבד, תוך חשיבה לעתיד".
 
אייל שבתאי, סמנכ"ל השיווק של הסטודיו: "תחום מיחזור הבגדים הוא תחום חדש בתודעה הציבורית, בניגוד למיחזור בקבוקים, ולכן הלכנו על קמפיין גרפי ולא קמפיין פרסום או יח"צ. אחרי הכל, לאנשים יש ערך לבגדים שלבשו יותר מאשר לבקבוקים וחומרי גלם שנחשבים פסולת, ולכן היה חשוב להדגיש שהבגדים יטופלו באופן מקצועי, נקי ותועלתי לסביבה".
 
חברת רוזניר הוקמה בשנת 1984 ועיקר פעילותה הוא בכל נושא איסוף הבגדים מעמותות או ממיכלים אשר מפוזרים כיום ברשויות השונות.

 

 

הפקה: סטודיו FRESH

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר