כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: דואר זה לא רק בולים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.12.2009
/ 12:12

 

צוותים של חברת סופר פוש ושל איש הטכנו-קריאייטיב עפר לשם ירדו בשבוע שעבר לאילת, וביצעו קידום מכירות עבור דואר ישראל במסגרת כנס העיתונות השנתי במלון הרודס.

 

הפעילות במתחם עסקה בשני מוצרים אינטרנטיים חדשים המשווקים בדואר, כחלק מתפישה של התחדשות והתקדמות טכנולוגית.

 

במקום הותקן משחק הרובוטים מבית לשם, שנחשף בעבר באירועים שונים ומבצע שינוע של מוצרים שונים על גבי "מכוניות" רובוט.

 

הרובוטים שימשו כתיבות דואר ממותגות (ראו צילום), שישנעו פרסים עבור המשיבים נכונה על שאלון טריוויה שייערך במתחם.

 

 

קד"מ דואר ישראל

 

קד"מ דואר ישראל

 

 

קד"מ דואר ישראל

תגובות
אין תגובות למאמר