כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גרים בהרצליה? בקרוב תהיה לכם "זהות עירונית" חדשה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.12.2009
/ 12:37

העיר הרצליה תעבור בקרוב מהלך מיתוג ועיצוב דימוי חדשים, באמצעות חברת המיתוג OPEN שזכתה במכרז לביצוע הפרויקט.

 

בהשקעה מוערכת של חצי מיליון שקל, תורכב לעיר "זהות עירונית" חדשה.

 

תהליך העבודה יכלול שלבי מחקר ופיתוח קונספט מותג, בניית אסטרטגיה למותג ותוכנית עבודה להטעמת הזהות וערכי העיר.

 

בימים הקרובים יחל שלב המחקר הראשוני, שיבוצע בשיתוף התושבים ועל-ידי סקר מקיף. המטרה היא לברר את תמונת המצב העדכנית מ"השטח", על רצונותיהם, עמדותיהם וצרכיהם של התושבים.

 

בתהליך המיתוג ישתתפו גם קהלים נוספים בעיר, ממוקדים יותר, דוגמת אנשי רוח, אמנים, נציגים של ועדי שכונות ואחרים.

 

במכרז, שהחל עוד לפני הבחירות המקומיות האחרונות והוקפא בזמנו, התמודדו עשר חברות מיתוג, בהן BBDO דיזיין וברוך נאה.

 
איל כ"ץ, מבעלי חברת OPEN: "מיתוג ערים הינו תהליך רב-מימדי המצריך התחשבות בהיסטוריה ובנכסים של העיר מחד; וראייה עתידית, כלכלית, חברתית ופוליטית מאידך. התהליך הינו רב-שכבתי ומחייב התוודעות להיבטים שונים של קבוצות האוכלוסייה המגוונות של העיר, והמגזרים העסקיים הפועלים בה".
  
OPEN הוקמה בשנת 2000 ע"י סער פרידמן ואיל כ"ץ, ומתמחה בהובלת תהליכי מיתוג בתחומים שונים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות מיתגה החברה את נמל תל אביב, ’הנגב והגליל’ ומיתוג ’ישראל חופשת’ עבור משרד התיירות.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר