כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיקוד המכונה: פרסום על מכונות שתייה ישתנה בהתאם לאופי האזור

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.12.2009
/ 9:58

משנה מיקום, משנה פרסום: חברת פרסום החוצות LAVI מציעה אפיק פרסום חדש על גבי מכונות שתייה, כאשר הרעיון הוא להחליף את הפאנל המסורתי של "קוקה קולה" ולהציב במקומו שלטי פרסום שאינם קשורים לתכולת המכונות עצמן.
 
המדיום, שבחודשיים האחרונים פעל כפיילוט שבמהלכו פרסמו כמה חברות, כולל כ-1,100 נקודות בפריסה ארצית המחולקות למתחמים דוגמת בתי ספר, אוניברסיטאות ומכללות, בתי חולים וקניונים.
 
בכוונת החברה להציע את המכונות כפלטפורמה לפרסום בהקשר המיקום בו הן מוצבות. למשל, פרסומות לתרופות במכונות שבבתי החולים, פרסומות לציוד משרדי ולביגוד לצעירים במכונות שבאוניברסיטאות וכדומה.
 
חברת LAVI שבבעלות גבי לביא, מחזיקה בזיכיונות לפרסום על קירות בכ-25 מיקומים ברחבי הארץ. החברה, המפתחת בימים אלו פלטפורמות פרסום חדשות, מתמחה בפרסום מבוסס מיקום באמצעות טכנולוגיית ה-BLUE TOOTH.

 

 

 

 

חברת שילוט החוצות THINK BIG הופכת ל-LAVI

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר