כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תחרות "מוצר השנה 2010": 13 חברות גדולות הגישו מועמדותן עד כה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.11.2009
/ 10:29

באחד בדצמבר תסתיים ההרשמה לתחרות הישראלית של "מוצר השנה 2010", הנערכת מדי שנה בעשרות מדינות בעולם.

 

עד כה הגישו 13 חברות, מהגדולות במשק, את מועמדותן לטקס השנתי למוצרי צריכה חדשניים. בין החברות הללו אפשר למצוא את קבוצת שטראוס וחטיבותיה, שופרסל, זוגלובק, מחלבות גד, מטרנה, לחמי, טרה, הנקל סוד, ליימן שליסל ועוד.

 

השנה – אולי כדי לרצות כמה שיותר מתמודדים – הוספו קטגוריות רבות לפרסי השנה, בהם סלטים, חטיפים מלוחים, עוגות, נקניקים, דגני בוקר ואחרים, שהושקו בישראל במהלך השנה וחצי האחרונה.

 

עם פקיעתו של הדד-ליין להרשמה, יתכנס פאנל מומחים בראשותו של פרופסור יעקב הורניק מאוניברסיטת תל-אביב. הפורום ישפוט את המוצרים ויחליט מי מהם ראוי לעבור לשלב הבא – דין הצרכן.

 

המחקר, שגם השנה ינוהל ע"י "TNS טלגאל", יתבצע לפי המתודולוגיה הבינלאומית של פרסי מוצר השנה, על מדגם ארצי מייצג של כ-2,000 צרכנים ישראליים. המוצר שיקבל את הציון המשוקלל הגבוה ביותר בכל קטגוריה יוכתר כמוצר השנה בתחומו, בטקס שייערך בינואר 2010..
 
הזוכים יוכלו לתקשר את זכייתם במשך שנה שלמה, ולהשתמש בלוגו האדום של ’מוצר השנה’ על המוצר, בטלוויזיה ועל המדף.
 
התחרות מאורגנת בישראל על-ידי פורום שיווק, זו השנה החמישית. פרסי מוצר השנה מחולקים ב-20 השנה האחרונות ב-30 מדינות ובהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה, בלגיה, ברזיל, מקסיקו. השנה, לראשונה, יוענקו הפרסים גם בקנדה, טורקיה, איחוד האמירויות ולבנון.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר