כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין הוליסטי לכרטיס המועדון החדש של "סופר פארם"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.11.2009
/ 11:25

קמפיין חדש לכרטיס מועדון הלקוחות החדש "לייף סטייל פלוס" של רשת "סופר פארם".

 

הקמפיין יימשך שלושה שבועות, וכולל דיוור ישיר, פעילות בנקודות המכירה בסניפי הרשת, ופרסום בכלי התקשורת.

 

המסר המרכזי של הקמפיין יתמקד בקבלת החזר כספי בגובה חודש קניות ברשת, למצטרפים למועדון הלקוחות.

 

במקביל, לובשים עובדי סופר פארם בכל הסניפים, לרבות הנהלת החברה, חולצות עם הדפסי פפיון וכתפיות ברוח סרטון הפרסומת. הסרטון מצולם כמחזמר, ומציג את לקוחת הרשת הנכנסת לעולם מושלם בו אין צורך לשלם על קניות.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר