כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פריקים של מותגים? הסטארט אפ החדש MYBRANDS מחפש אתכם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.11.2009
/ 9:28

ערן גפן, שייסד וניהל בשבע השנים האחרונות את Y&R אינטראקטיב, ישיק בתוך כשבועיים את הסטארט אפ החדש שלו – MYBRANDS.

 

באתר הבלוג "140" פורסם, כי החברה טרם חשפה את המוצר שפיתחה. אתר החברה פועל בימים אלה בגרסת בטא סגורה, וממנו עולה שהיא מתמקדת ב"קשר" בין מותגים וצרכנים, תוך שילוב אלמנטים קהילתיים.

 

שותפיו של גפן במיזם האינטרנטי הם גדעון עמיחי ורמי שלמור (עמיתיו מ-Y&R), שאף השקיעו מכיסם כחצי מיליון דולר. בחברה, כך נודע, מועסקים שישה עובדים הפועלים מתוך דירה בתל-אביב.

 

בעמוד הכניסה של אתר החברה נכתב הטיזר הבא: ""אם אתם משוגעים על נייקי, מתים על אפל, מכורים לסטארבקס, ייתכן שאתם פריקים של מותגים, ואתם מוזמנים להגיש מועמדות להצטרפות לאתר. מלא את הפרטים וספר לנו מדוע אתם אוהבים את המותג, ואנחנו נשקול את בקשתכם, יחד עם 'פריקים' של המותג שבחרתם, ונחליט האם אתם מוכנים להצטרף למועדון".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר