כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.11.2009
/ 11:29

אם תמונה שווה אלף מילים אז כמה שווה סרטון?

 

בפריס, כ- 1,000 בני אדם התאגדו לפעילות יצירתית הנוגעת לכמות האנשים הסובלים מרעב בעולם.

 

אנשים צולמו והוזמנו ולהדביק את תמונת על קיר גדול עליו רשומה המילה "FAIM" – "רעב".

בסופו של דבר נוצר קולאז' צבעוני ה"מעלים" את התופעה.

 

לצפייה בסרטון לחצו כאן.

 

שלט מקורי מליברפול תחת קמפיין הנקרא "Hand from above".

 

לצפייה בסרטו לחצו כאן.

 

 

כיצד מוכרים לאנשים תקווה? בחנות של הצלב האדום.

ארגון הצלב האדום הפורטוגלי הקים חנות אמיתית וממותגת שמוכרת – תאמינו או לא – תקווה. מיתוג נכון, יחסי-ציבור וקידום מכירות, מסתבר, עשו את העבודה.

 

לצפיה בסרטון לחצו כאן.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר