כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברת "להב" פותחת שלוש תוכניות לימוד בשיווק באוניברסיטת תל-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.11.2009
/ 9:07

חברת "להב", המעבירה תוכניות לימודים לפיתוח מנהלים בכירים בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב, משיקה שלוש תוכניות לימודים חדשות בשיווק.

 
שמה של התוכנית הוא "חדשנות בשיווק: יישומים עדכניים מהשטח". בכירים בענף השיווק והפרסום בארץ ירצו בעיקר על השינוי שחל בתחום הפרסום והשיווק בעולם ובישראל, ועל התאמתו למציאות החדשה בסביבה התקשורתית.
 
בנוסף תקיים החברה, בשיתוף מכללת "דומוס מילאנו" האיטלקית, סדנת ’יישום חדשנות באמצאות מתודולוגיות מבוססות עיצוב’. הסדנה, החל בינואר הקרוב, מיועדת למנהלים בכירים מתחומי השיווק, מחקר ופיתוח, אסטרטגיה, פיתוח עסקי ותקשורת ארגונית.
 
הסדנה תעסוק בגישות עיצוב שונות וכיצד הן מהוות כלים אפקטיביים ליצירת חדשנות בתהליכים ארגוניים ובמודלים עסקיים. לצד מומחים מתחום העיצוב והאקדמיה כגון יעקב קדמי, מומחה באסטרטגיה שיווקית ובבניית מותגים, ירצו בסדנה מומחי עיצוב מהמכללה.
 
יתר על כן, תיפתח בינואר תוכנית "ניהול השיווק: כל הידע השיווקי והניהולי בתוכנית אחת", שתעסוק  בתהליכים, ובמתן כלים מעשיים ושיטות חדשניות בניהול השיווק, אסטרטגיה ותקשורת שיווקית.
 
בין נושאי התוכנית: חקר שוק והתנהגות צרכנים, פילוח שוק ומיצוב, תוכנית שיווק, מדיניות מוצרים ומחירים, ערוצי הפצה, ניהול מערך מכירות, ניהול קשרי לקוחות ותקשורת שיווקית.

 

בין המרצים בתוכנית: פרופ’ אורן קפלן, מומחה לשיווק; ריקי דרורי, סמנכ"ל גוגל ישראל; יוני קיש, סמנכ"ל האסטרטגיה בקבוצת מק’אן אריקסון, רפי בהרב, בעבר מנכ"ל טמפו; אלי גידור, סמנכ"ל שיווק וסחר שופרסל; וניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר