כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הגימיק הקולינרי התורן באירועים ופסטיבלים: ספירלת תפוחי אדמה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.11.2009
/ 13:49

 

מה כבר אפשר לעשות עם תפוח אדמה חוץ מצ'יפס ופירה?

 

חברת א.י ספירל יזמות משווקת בשבועות האחרונים בישראל מוצר חדש בשלבי הרצה - ה"צ'יפסטיקס".

 

המוצר, מעין ספירלת תפוחי אדמה מטוגנים על שיפוד, נמכר לזכיינים שמוכרים אותו בדוכנים בפסטיבלים, באירועים עסקיים, אירועי לקוחות וחברות, במרכזי מסחר וקניות גדולים ובמסעדות.

 

החברה המשווקת משמשת בעצמה כזכיינית המוצר של חברת האם בארצות-הברית. ימית אפשטיין, בעלת החברה, ציינה בשיחה עם חדשות 'מפיק' כי לבד מהמוצר החדש, הם עובדים מול "ספקי מזון ייחודיים", כלשונה, במתן שירותי הקייטרינג והאירוח באירועי חברות ועובדים.

 

כיום מוצבים דוכני הצ'יפסטיקס במרכז המסחרי בילו הסמוך לרחובות, ובמקבילו שבצומת שפיים. בחודשי הקיץ נעשתה "טבילת האש" הראשונה, בפסטיבל בריזה באשקלון, בפסטיבל היין בראשון לציון בסוכות ובאירועים המוניים נוספים.

 

הזכיינות ניתנת לפי אזורים, ובנוסף קיימת אפשרות של הכנסת המכונה המייצרת את המוצר למסעדות. קבלת זיכיון לדוכן תעלה למבקש 25 אלף שקל, ללא מע"מ. בכניסת המותג לישראל הושקעו חצי מיליון שקלים, כך לפי אפשטיין. דוכני הצ'יפסטיקס כוללים השכרה של מכונת עיצוב תפוחי האדמה, לפי תעריף של 300 שקל בחודש. המכונה נמצאת בטיפולה של חברת האם האחראית לתיקון ושיפור הציוד.

 

 

צ'יפסטיקס

(יח"צ)

 

 

 

 

 

יש לך מוצר מעניין? חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? שלח לנו מייל

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  חבל על הזמן
2.  הצ'יפס הכי טעים שיש