כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שחקן חדש בשוק משקאות האנרגיה: BLU POWER

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.11.2009
/ 10:11

חברת "בני פאוזי שמשום", יצרנית ומשווקת משקה האנרגיה ’BLU’, משיקה את BLU POWER – משקה אנרגיה צלול בטעמים ומוגז קלות.

 

מדובר בפועל בהשקת קטגוריה חדשה בשוק משקאות האנרגיה, בה השקיעה החברה כמיליון דולר וחצי.

 

בשלב הראשון ישווק המשקה בטעמי רימון, תפוח ואפרסק, במארזים בני חצי ליטר עם פקק ספורט ושישיות של חצי ליטר.

 

המשקה החדש מצטרף ל-BLU ZERO, משקה אנרגיה מוגז מופחת קלוריות שהושק בישראל לפני כחודשיים; ול-BLU ו-BLU CRANBERRY שהושקו במהלך חצי השנה האחרונה.

 

המוצר הוצג לראשונה בתערוכת המזון ANUGA 2009, שנערכה זה מכבר בקלן, גרמניה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר