כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מהלך מיתוג מקיף לקבוצת "כלל"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.11.2009
/ 10:07

קבוצת הביטוח כלל החלה במהלך מיתוג מקיף, הכולל כינוס חטיבות החברה וחברות הבת תחת המותג "כלל".

 

את המהלך התדמיתי ילווה הסלוגן "לכל רגע בחיים יש כלל", כאשר צבעי המותג נותרו בעינם. עם זאת, הלוגו עוצב כאשר במרכזו מובלט שם החברה ותחתיה שמותיהן של החטיבות השונות – ביטוח, פנסיה וגמל, מימון, בריאות ופיננסים.

 

בכל חטיבות החברה יצורף שמן ללוגו, בצבעיהן – ירוק לחטיבת הבריאות, זהב לחטיבת הפנסיה והגמל, סגול לחטיבת המימון וצבע כסף לחטיבת הפיננסים. בד בבד, הוסרה השורה "מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים" מתחתית הלוגו.

 

ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי ואינטרנטי, בין היתר ברשתות חברתיות ובבלוגים.

 

אורי גינוסר, ראש אגף קשרי חוץ בקבוצה: "השפה החדשה תקל על לקוחות החברה, סוכניה ועובדיה לזהות אותה בכל פעם שיופיע פרסום כלשהו של אחת מיחידות הקבוצה. במהלך התהליך, שנעשה בשיתוף משרדי הפרסום של הקבוצה, נבחרה שפת פרסום חדשה, ייחודית וצבעונית, המהווה בידול מובהק ממה שמקובל כיום בשפה הפרסומית בשוק ההון".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר