כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

במשביר לצרכן מהמרים על חצי מיליון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.11.2009
/ 11:39

"מסיבת ההפתעות" ברשת המשביר לצרכן, אותה פעילות שיווק חוויתית לחברי מועדון הלקוחות הנערכת פעמיים בשנה, תיערך הפעם בקונספט "לאס וגאס".

 

במהלך ה"מסיבה", שתחל ביום רביעי הקרוב (11/11), יחולקו יותר מ-700 אלף ז'יטונים המיועדים לחברי המועדון ולחברים פוטנציאליים. את הז'יטונים יקבלו הנמענים באמצעות דיוור ישיר לבתיהם.

 

נוסף על חלוקת הז'יטונים יינתנו הטבות שונות והנחות, וייערכו הגרלות בין הקונים. בעבר, אגב, חילקה הרשת פנקס צ'קים ללקוחותיה במהלך שיווקי דומה.

 

המטרה המוצהרת של הרשת היא להגיע לחצי מיליון חברי מועדון, כאשר כעת עומד מספרם על 462 אלף בתי אב.

 

המהלך מתוקשר באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל ויכלול קמפיין רחב בטלוויזיה, עיתונות, קמפיין אינטרנט, רדיו ודיוור ישיר ל-460 אלף בתי אב. את פעילות הקד"מ בסניפים, שכוללת משחקי קוביות ומכונות הימורים, מבצעת "סופר פוש".

 

אסף בן דב, מנכ"ל הרשת: "מסקרים וקבוצות מיקוד שערכנו, עולה שהצרכן הישראלי מעדיף לערוך קניות שמספקות לו ריגושים. זיהינו, בין היתר, שהחלום הישראלי הוא לבקר בלאס וגאס ומכאן הרעיון".

 

אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "אנו מעריכים שבעקבות המהלך הזה יגדלו מכירות הרשת בצפי של כ- 50 אחוז ביחס למסיבת ההפתעות האחרונה. מסיבת ההפתעות מתבססת על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר בעיקר במחלקות האופנה, ההנעלה, קוסמטיקה ועולם הבית, בהן רשת המשביר לצרכן משיקה את הקולקציות החדשות, לחורף 2010.

 

"מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, בתקופה זו  מבדלת עצמה הרשת  מאחרים ויוצרת נאמנות בקרב חברי המועדון".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר