כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בקרוב: מיתוג מחדש לחלב תנובה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.11.2009
/ 14:10

חברת "תנובה" עתידה להתחיל בקרוב במהלך מיתוג מחדש לחלב ולחלק מהגבינות הלבנות. כך חשף הבוקר העיתון "כלכליסט".

 

על-פי הפרסום, בכוונת החברה להכניס את החלב ואת הגבינה הלבנה המעודכנת תחת מותג "הבית".

 

עוד צוין כי בתקופה האחרונה בוחנת החברה חוות דעת של צרכנים לעיצובים שונים של מוצרים. האחרונים התבקשו להביע דעתם על שני עיצובים לקרטוניות חלב ולגביע גבינה.

 

בנוסף, לאור הצלחת קונספט "חלב של פעם" שעלה על המדפים באוגוסט האחרון במהדורה מוגבלת, הוחלט להמשיך ולשווקו.

 

כזכור, ב־2004 יזמה תנובה מהלך שבו הכניסה את הגבינות הלבנות וקוטג' תנובה תחת מותג המטרייה "גבינות תנובה" - הגבינות עם "הבית". סמל הבית שאפיין את הקוטג' נהפך לסמל המרכזי של שני המותגים.

 

בתנובה מסרו לעיתון בתגובה: "מדובר בקבוצת מיקוד שכללה התייחסות למותג חלב תנובה, שהוא אחד המותגים החזקים עם שליטה בלתי מעורערת בשוק החלב. המותג פועל בסביבה תחרותית ולכן כל הזמן נבחנות אופציות וחלופות לגביו. כשיהיו מסקנות, ניידע את הצרכנים והתקשורת".

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר