כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יש מתחם VIP, ויש מתחם VIM

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.10.2009
/ 10:01

הכירו את VIM, רשת מתחמי פנאי ובריאות חדשה שתושק בתחילת 2010.

 

הרשת תשלב פעילויות בתחום הכושר, ספא ובית קפה בריאותי. בהקמתה יושקעו 17 מיליון דולר.
 
הסניף הראשון, שישתרע על שטח של 4,000 מ"ר, ייפתח במתחם Two G’ בראשון לציון. סניף נוסף יושק במהלך 2011 במתחם G בכפר סבא.
 
מעבר לתחום הספינינג וחדרי הסטודיו, יתקיימו ברשת חוגים כגון קינזיס ושיטה יפנית עתיקה בתחום טיפוח היציבה, טיפולי הידרותרפיה בבריכה, ג’יראטוניק וכדומה.
 
במרכז המתחם תוקם מסעדה שתציע, נוסף על הארוחות הרגילות, מנות מיוחדות לאכילה לפני האימון ומנות שמיועדות לאכילה אחריו, וקינוחים שמשתלבים בכל דיאטה.
 
למנכ"ל הרשת מונה אלכס וינרסקי, בעל תואר ראשון B.ED בחינוך גופני ממכללת וינגייט ותואר שני במנהל החינוך מאוניברסיטת ת"א, העוסק בתחום מועדוני הכושר מזה 15 שנה.
 
מנהלת השיווק היא אורטל פורבט, בעלת ניסיון של 14 שנה בתחום השיווק והמיתוג, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת השיווק ב’אגד תעבורה’, ובעבר שימשה כמנהלת מותג של רשת ’הולמס פלייס’. פורבט בעלת תואר B.A במדעי החברה והרוח, ובוגרת החוג לתקשורת של המכללה למינהל.

פורבט: "עד היום יכולנו לראות בארץ מועדונים תחת קטגוריית ה-Health Club, אולם רשת vim משיקה את הקטגוריה החדשנית של Well-Being Club - מתחמים המדגישים לא רק את בריאות הגוף, אלא גם את ההרגשה הטובה, המשלבת פינוק ובילוי".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר