כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מישהו ממורמר, חברים?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.10.2009
/ 11:58

רשת חנויות הנוחות YELLOW החלה בפעילות שיווקית אינטראקטיבית ברשת החברתית "פייסבוק".

 

במהלך הפעילות, יוכלו הגולשים לאתר את החברים הממורמרים לכאורה, שכותבים סטטוסים שליליים, תגובות לא מפרגנות וכדומה. אלה יקבלו, לשיפור מצב הרוח, קופון שיקנה להם מוצר מסדרת FUN TO GO של הרשת ללא תשלום.
 
לצורך הפעילות, נעזרה החברה במומחים שפיתחו יישום ייחודי. מטרתו לאתר את אותם חברים, באמצעות אלגוריתם מתוחכם שסורק את הפרופילים של כל החברים בפייסבוק.
 
כל חבר שאותר ע"י האלגוריתם מקבל באופן אוטומטי קופון סלולרי, המקנה לו את אחד ממוצרי המותג הפרטי של  הרשת, אותו ניתן לממש בכל אחד מסניפיה שברחבי הארץ.

 

ההשקעה בפעילות מוערכת ב-200 אלף שקל.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר