כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מדוע התכווצו תחנות האוטובוסים במרכז תל-אביב?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.10.2009
/ 14:00

 

"תחנות אוטובוס ננסיות מפוזרות ליד תחנות האוטובוסים הרגילות במרכז תל-אביב". זו הייתה לשון השמועה שהגיע אתמול גם אלינו. יצאנו לבדוק.

 

המדור, שרגיל בימים כתיקונם לדבר עם אנשים בגובה העיניים, אכן מצא ברחוב אבן גבירול תחנת אוטובוס קטנה שנראית זהה להפליא לזו האמיתית, ולצידה דיילת ממותגת של חברת "סופר פוש".

 

בירור קצר העלה שמדובר בקד"מ חדש לגבינה הבולגרית "פיראוס" מבית תנובה, שהחלה להימכר לאחרונה באריזות מוקטנות.

 

על התחנות המיניאטוריות מופיעות פרסומות למוצר, כאשר בסיס הרעיון של הקמפיין הוא להפוך את אמצעי המדיה למסר עצמו. 

 

הקמפיין למוצר מתבצע על-ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב של תנובה: "בשנים האחרונות מוצרים במארז אישי הולכים וצוברים תאוצה בשל גידול בתוחלת החיים, עליית גיל הנישואים, עלייה במספר הגירושים ועוד. צרכנים מבקשים מוצרים מוקטנים אשר מתאימים לצריכה אישית ואפילו מוכנים לשלם על כך מעט יותר, שכן ברוב המקרים לא להשתמש בכל הכמות עולה יותר".

 

 

קד"מ פיראוס

 

 

קד"מ פיראוס

 

 

 

 

הפקה: סופר פוש

קמפיין פרסומי: גיתם BBDO

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר