כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.10.2009
/ 14:00

 

היום בביקורת גבולות אנו שמים דגש על 'give aways' מקוריים.

 

סוכנות תורכית, העוסקת בילדים מחוסרי בית באיסטנבול, במקום לחלק מספרי טלפון ומספרי חשבונות בנק בהם ניתן לתרום כסף יצרו מוצר אפקטיבי ומקורי.

 

לפעילות זו הפקו סימניות בצורות ידיים של ילדים הקוראות לעזרה (התמונה התחתונה).

 

כהמשך לרעיון זה, פעילות נוספת של  TBWA/Istanbul הייתה חלוקת סימניות בתוך ספרים, כאשר תנועת היד של הסימניה מתאימה לתוכן הספר (תמונה עליונה).

  

 

 

 

 

 

ביקורת גבולות

 

 

 

אירגון WHO (World Health Organization) מעודד אנשים לתרום לפיתוח טיהור מי השתיה של הילדים בארצות אפריקה ומזרח אסיה.

במסגרת קמפיין בבייג'ין חולקו כוסות שתיה, עליהן מודפס ילד רזה וכחוש. כאשר הכוס מתמלאת מים, השקיפות הנוצרת "מעבה" את ההדפסה והילד מתחיל להתרחב ו"להשמין".

בתחתית הכוס נרשם המשפט: 

 

“Provide him water, make him improve immediately. Please donate WHO drinking water project”

 

הקמפיין הוכתר כאפקטיבי כבר לאחר יום אחד, ותחת קמפיין זה נתרם סכום של 153,200 RMB ששווה לפחות כמה שקלים... 

 

 

 

 

מקוריות נוסח שנות השמונים...

  

 

 

 

ולסיום, give away הכי שכיח ובנאלי אבל עם טוויסט שעושה אפילו אותו למשהו שכיף לקבל.

 

 

 

 

ביקורת גבולות

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר