כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שטריימל דוס קום

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.10.2009
/ 11:54

אריה דרעי, אריאל אטיאס, דודי זילברשלג, יובל שטייניץ ואחרים יתכנסו ב-3 בנובמבר תחת ’com.שטריימל’, לכנס מיוחד בהנחיית קובי אריאלי. האירוע ידון בפוטנציאל השיווקי הרב-גוני במגזר החרדי, תוך התמקדות בדרכי השיווק האפקטיביים.
 
הכנס מיועד למנכ"לים וסמנכ"לי שיווק, ומטרתו להציג למקבלי ההחלטות בכל ארגון כיצד לשווק לציבור החרדי בצורה אפקטיבית וחכמה, וכיצד ניתן להפוך אותו למנוע צמיחה של כל חברה.
 
במהלך הכנס, הנערך ע"י ’המרכז הישראלי לניהול’ בשיתוף פורטל ’בחדרי חרדים’, ירצה דרעי על שיווק ייעודי למגזר; שר הבינוי והשיכון אטיאס ידבר על כוח הקנייה של הציבור החרדי; ואילו הרב זילברשלג ירצה על יחסי הגומלין בין המגזר לתקשורת.
 
מהצד החילוני יתארחו בכנס דותן, מנכ"ל נילסן, שירצה על השפעת המשבר הכלכלי על המגזר; וגוראון, סמנכ"ל שיווק בזק, שירצה על יישום האסטרטגיה השיווקית במגזר. את הכנס יחתום שר האוצר יובל שטייניץ.
 
עוד בכנס, שיתקיים במלון ’שרתון סיטי טאואר’ ברמת גן, פאנל בנושא ’שיווק דיגיטלי למגזר החרדי’, בו ישתתפו עדי כהן, סמנכ"ל שיווק בסלקום; אילת ליפשיץ, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של קבוצת אסם; מאיר גל, מנכ"ל משותף בפרסום ’גל אורן BSD; וקובי סלע, מנכ"ל ’יחסי ציבור כהלכה’
 
בחסויות: ORACLE, MATRIX, SQ וגופים נוספים.

 

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המגזר החרדי משנה את פניו בשנים האחרונות בעקבות כניסתם של אמצעי מדיה נוספים – כמו האינטרנט והסלולר - והעלייה באיכות החיים. שינוי זה מצריך תהליך למידה מצד כל אנשי המקצוע, כדי להכיר את הפנים החדשות ולדעת כיצד לנצל את הפוטנציאל הטמון במגזר זה".
 
גיא כהן, מנכ"ל ’בחדרי חרדים’: "בשנים האחרונות חל גידול עצום בעצמה הכלכלית של המגזר, שצומח בקצב הריבוי הטבעי הגבוה ביותר בעולם ומונה כיום מעל 13% מהאוכלוסייה היהודית בישראל. בתוך 15 שנים הוא יהווה שליש מאוכלוסיית ישראל, אולם למרות זאת רק 4% מתקציב הפרסום השנתי הכולל מופנה אליו".

 

 

 

הפקה: המרכז הישראלי לניהול

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר