כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מיינט" פתחה חברת בת חדשה לרישום לאירועים בוושינגטון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.10.2009
/ 11:22

חברת הרישום לתערוכות ולאירועים "מיינט" (MYNET) פתחה החודש חברת בת בוושינגטון, ארה"ב, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

 

החברה החדשה תנהל את אותה פעילות המתקיימת בישראל, החל מבקרות כניסה לאירועים, הנפקת תגי שם, הרשמה אינטרנטית, "CALL סנטר", טלמרקטינג, פולו אפ ועוד.

 

לא בכל יום פותחת חברה ישראלית, לא כל שכן מענף ה-BTL, סניף או חברת בת בחו"ל. אבל כשזה קורה, בשעה טובה, כמה דקות לאחר איחולי המזל טוב צריך כבר להתחיל לעבוד. וקשה. בכל זאת, זה להתחיל כמעט הכל מאפס ולהתרגל לדפוסי עבודה, מחשבה ומנטליות שונים.

 

ב"מיינט" מבצעים כעת פעילות שיווקית בבירה האמריקנית, שכוללת בין היתר פגישות עם אנשי מקצוע רלוונטיים, והצגת בכורה בתערוכה לענף ה-BTL המקומי שנערכה בעיר לאחרונה.

 

שי כנעני, אחד מעובדי החברה הוותיקים, ביצע "רי-לוקיישן" לצורך ניהול החברה המתגבשת. על ניהול העבודה מפקחים מהארץ הבעלים יחיאל וקנין ומשה גבאי.

 

 

 

הדוד סם הוא מרובע

 

מדוע דווקא עיר אפרורית וחסרת מעוף כמו וושינגטון? לדברי גבאי, "עשינו בדיקת שוק והבנו שבעיר יש מרכז כנסים ושוק גדול מאוד. מתקיימים שם כנסי היי-טק ואירועים פוליטיים. לבסס את עצמנו שם נראה לנו הכי נכון בשלב הזה. אנחנו ניתן שירות לכל לקוח בארצות-הברית, ולא רק בעיר הבירה".

 

השוני המהותי בין אופי העבודה בישראל ובין זה של האמריקנים בלט מיד. הדוד סם, וזה לא סוד, הוא מרובע ופדנט. לשם ההמחשה, מתאר גבאי, אירוע שבישראל היו "מתקתקים" את העבודה עליו בתוך ימים ספורים, אצל האמריקנים בחיים לא יקרה. "הם מאוד מסודרים וקובעים לעצמם תאריכים לשנה, אם לא לשנים קדימה. בארץ אתה יכול לקבל הזמנה לאירוע שמתקיים בשבוע הבא, ושם זה לא קורה".

 

ויש לזה, כמובן, השלכות ישירות על העבודה. "החיסרון הוא בהתחלה, כמו עכשיו, כי עד שאתה נכנס לפרויקטים גדולים שם לוקח זמן. אבל היתרון הוא שכשאתה נכנס לפרויקט, אתה נותן פיתרון מקיף עד האירוע עצמו".

 

ועוד לא דיברנו על המתחרים. אם בישראל החברה של וקנין-גבאי נחשבת למוכרת יחסית בתחומה, בארצות-הברית השוק רחב וצפוף יותר. "יש שם חברות שנותנות רישום כמו שאנחנו, אבל לא בשיטה שלנו", טוען גבאי. "הם אוהבים לעשות הרבה שואו ולהקים מערך שלם, ולפעמים אירוע קטן לוקח להם יומיים. אנחנו באים, מקימים, מקפלים ונגמר הסיפור. אלה דברים שהם לא רגילים אליהם. הכל נעשה במהירות יחסית ופחות השקעה ממה שהם רגילים עד היום. אני לא חושש שהם יראו בזה "חיפוף" של העבודה, כי המקצועיות שכרה בצידה".

 

 

 

 (בצילום המסגרת: משה גבאי)

 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  בהצלחה
2.  בהצלחה