כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברה חדשה מציעה כלים למדידת פעילות לקוחות ברשתות חברתיות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.02.2009
/ 9:30

השם הבא יתכן ומצלצל מוכר לחלק מהעובדים בסופר פוש ובטרגט מרקט. אליק קורפו, מי ששימש בעבר הלא רחוק כיועץ שיווקי ומומחה טרנדים לצעירים עבור חברות הקד"מ הללו ורשויות מקומיות, פתח לאחרונה את "קורפו תקשורת, אסטרטגיה חברתית באינטרנט".

 

מדובר במשרד חדש שמתמחה באסטרטגיה ותקשורת חברתית ברשת, שבא לתת כלים למנהלי שיווק למדידת היקף הפעילות של ישראלים ברשתות החברתיות. בחודשים האחרונים בנו בחברה החדשה סכימת חוקים ועקרונות פעולה, שמאפשרים לכל משתמש לפעול ברשת חברתית נתונה בצורה ממוקדת ובלי "להתפזר".

 

קורפו, עד לאחרונה מנהל חברת "תן קליק" לקידום מותגים ברשת ודובר איגוד מקדמי האתרים באינטרנט, מציע בנוסף מיתוג אישי אינטרנטי, ניהול משברי תקשורת חברתית ויחסי ציבור צרכניים ופוליטיים באינטרנט.

 

באתר ICE פורסם, כי המשרד ילווה מותגים וחברות, במעבר שבין עולם השיווק הישן לחדש, וזאת תוך מדידות ההתנהגות החברתית במשך הפעילות. בנוסף ניתן יהיה ליצור תשתית לפעילות תקשורתית עבור אירועי קידום מכירות.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר