כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נכנס יין יצא תואר: יקבי רמת הגולן בקד"מ באוניברסיטת תל-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.10.2009
/ 10:25

חברת ההפקות והקד"מ לסטודנטים "נכס" חתמה באחרונה על הסכם שיתוף פעולה שיווקי עם "יקבי רמת הגולן".

 

לפי ההסכם, תצא חברת היינות בפעילות שיווקית לסטודנטים בפתיחת שנת הלימודים, פעילות שתכלול סדנאות יין, מתן חסות למופעי רוק בקמפוס ומכירת כוסות יין במחירים נמוכים.

 

בנוסף, ישולבו תכנים מעולם היין במגזין "תזה" הסטודנטיאלי, שייכתבו על-ידי אנשי מקצוע.

 

"שיתוף הפעולה בין נכס ליקבי רמת הגולן משלב פלטפורמות שונות על פי פריסה ממוקדת ונכונה על מנת למקסם את הזהות בין המותג לקהל", ציין מנכ"ל נכס גיא קלנר. "אנחנו מאמינים שנוכל לסייע ליקבי רמת הגולן להגיע לקהלים צעירים ומפולחים, באופן ישיר ומקצועי ולהרחיב את המודעות בכל הקשור לתרבות היין בישראל". 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר