כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חדש של "הולמס פלייס": תלושי מנוי בשווי מאות שקלים יחולקו בבתים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.10.2009
/ 10:16

רשת הולמס פלייס תחלק בימים הקרובים אלפי תלי דלת  - אותם עלונים פרסומיים המונחים על ידיות דלתות הבתים – כחלק מקמפיין מקיף חדש לגיוס מנויים לרשת מועדוני הכושר.

 

בערים שבהן פועל סניף של הרשת, ימצאו התושבים על מפתן דלתם תלושים בשווי 400 שקל כל אחד, למימוש באחד מהסניפים. התלושים יאפשרו רכישת מנוי לשבוע ללא התחייבות, חודש ראשון מתנה ברכישת מנוי, או ערכה שכוללת אימון כושר אישי, דיאטנית וקואצ'ינג, ברכישת מנוי.

 

קונספט הקמפיין מדבר על לחיות נכון ולחיות טוב, תוך השלכות כלכליות ניכרות כפועל יוצא מכך.

 

עלות הקמפיין, שיחל השבוע ויימשך כשבועיים באמצעות משרד JWT ישראל, היא כמיליון שקל.

 

תחת המותג "הולמס פלייס" פועלים כיום 72 סניפים ברחבי הארץ והעולם: גרמניה, אוסטריה, שוויץ, צ'כיה, יוון, פולין, הונגריה, ארה"ב, ספרד ופורטוגל. בישראל - 17 סניפים.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר