כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

500 סינים לא טועים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.10.2009
/ 9:00

חברת התיירות "אינטרנשיונל תיירות וכנסים" עתידה לצאת בבייג’ינג בירת סין בקמפיין הסברתי לעידוד תיירות סינית לישראל, בהשקעה של כ-250 אלף שקל.
 
הקמפיין, שיתרכז בעיתונות הכתובה ובטלוויזיה, ייערך בשפה הסינית ויתמקד בפוטנציאל התיירותי של ישראל ובאתרים כגון ים המלח וסגולות המרפא של האזור, ירושלים כעיר הקדושה לשלוש הדתות ומקומות קדושים לנצרות (ירושלים, נצרת, בית לחם), נופש באילת וכדומה.
 
יצוין כי "אינטרנשיונל" מפעילה בבייג’ינג את ’צ’יינה-ישראל טראוול אקספרט’ - סוכנות נסיעות שמשרתת סוכני נסיעות וסוכני תיירות מסין,

 

מתוקף כך, תקיים הסוכנות במקביל לקמפיין סמינרים וכנסים לסיטונאי תיירות סינים ותביא קבוצות של עיתונאי תיירות סינים לישראל.
 
בשנה החולפת שינעה החברה לישראל, לפי דיווחיה, כ-500 תיירים מסין. רפי שלף, מנכ’’ל החברה, צופה שבשנת 2010 תגדל כמות התיירים לכ-3,000 איש.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר