כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משקה האנרגיה BLU ישווק בחו"ל באמצעות חברת שיווק חדשה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.10.2009
/ 12:15

"בני פאוזי שמשום" יצרנית משקה האנרגיה ’BLU’, הקימה את חברת ’BLU International’ שתשווק מעתה את המשקה בחו"ל. ההשקעה בהקמת החברה, בשותפות עם דורון פרנקנשטיין (לשעבר סמנכ"ל השיווק והסחר של "המשביר לצרכן"),  מוערכת ב-3 מיליון אירו.

המשקה ישווק בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, סין, בולגריה, צ’כיה, רומניה, גרמניה, פורטוגל, אנגליה ובמדינות הבלטיות. היקף הייצוא, הנערך ישירות מפולין, מוערך ב-2009 ב-750 אלף אירו, וב-2.5-3 מיליון אירו ל-2010.

בני פאוזי שמשום תשקיע השנה כ-1.5 מיליון אירו בשיווק המשקה בחו"ל. החברה עתידה להשתתף בתערוכת ’אנוגה’ בגרמניה בה תשקיע כ-125 אלף אירו, בתערוכת הכשר בארה"ב ובתערוכות מזון נוספות ברחבי העולם.

הפצת המשקאות תבוצע ע"י חברות מקומיות המתמחות ביבוא ושיווק מוצרי צריכה דומים ומקבילים בארצות השונות. כל ההתאמות לארצות היעד, כגון עיצוב הפחית, הטעם וכדומה ייערכו במפעל-האם בפולין וממנו ייוצא המשקה לארץ היעד.

 

שיווק במועדונים, פאבים, ברים וחנויות נוחות

ההפצה תיערך בערוצים השונים בהתאם למקובל בכל ארץ ובהתאם לבדיקות שנעשו עם השקת המשקה באותה ארץ. כך, למשל, בצ’כיה יימכר המשקה בחנויות הדיסקאונט הגדולות כרשת ’מטרו’; בארה"ב ישווק המשקה ישירות למועדונים בניו יורק ובטקסס, ובאמצעות חנויות נוחות; ובאוסטרליה יופץ המשקה בפאבים, ברים ומועדונים ובכ-2,000 מעדניות.

מאחר שהמותג BLU נבנה מלכתחילה כשפניו גם לשווקים העולמיים, נבחר שמו הלועזי וזה נרשם רשמית באירופה, במדינות צפון ודרום אמריקה, במזרח אירופה ובאוסטרליה. השם והמראה הכללי נשארו כשהיו, אך הפחיות הותאמו לפי צרכי המדינות השונות אליהן מיוצא המשקה.

דורון פרנקנשטיין: "תחזיות ותוכניות עבודה שנערכו לקראת כניסתו של BLU לשוק הישראלי, צפו כי בשנת 2009 המשקה יכבוש נתחי שוק של למעלה מ-35 אחוז. התחזיות שהתממשו בינתיים, עוד לפני סיום השנה, כשבשנתו הראשונה נתח השוק של המותג הינו 32-35 אחוז, מעניקות את היכולת והתובנות לכניסה מוצלחת וחדירה לשווקים העולמיים".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר