כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברת שילוט החוצות THINK BIG הופכת ל-LAVI

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.10.2009
/ 10:37

 

חברת שילוט החוצות "Think BIG" משנה את שמה המסחרי ומעתה תיקרא "LAVI".

 

השם החדש הוא כשמו של בעליה, גבי לביא. שינוי השם בא בעקבות התרחבות מתוכננת לתחומי פרסום נוספים, וכדי ליצור זהות בינה לבין החברה הבעלים "גבי לביא אחזקות".
 
כבר בימים הקרובים יותקנו כ-20 שלטי לוגו חדשים על קירות הפרסום של החברה ברחבי הארץ. בנוסף יחודש אתר האינטרנט, וכל החומר השיווקי יעודכן בלוגו החדש. עלות המהלך – כ-20 אלף דולר.
 
גבי לביא: "שם החברה שונה מכיוון שאנו נכנסים לתחומי מדיה שונים חוץ מקירות ענק, ואיננו רוצים להיתפס כחברת מדיה שמתעסקת רק בשלטי חוצות".

תגובות
אין תגובות למאמר