כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי "מטפל" במדרכות של תל-אביב באישון לילה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.10.2009
/ 13:55

 

עיריית תל-אביב, נוגעים לך במדרכות: פעילות גרילה לילית שנערכה השבוע עבור מותג סכיני הגילוח SHICK, עשתה שימוש יוצא דופן בטכניקת גרפיטי על מדרכות העיר, בסיוע מי קיטור.

 

הרעיון שמאחורי, מבקש לנקות את הרחובות בתל אביב במקום לזהם אותם – אותו עיקרון המזוהה עם המוצר.

 

גל מרקוביץ', מבעלי חברת OBSESSIVE שביצעה את הפעילות בשטח, תיאר את מהלך העבודה: "יצרנו שבלונה בגודל שני מטר על מטר אחד, עם פס גילוח שבסופו שבלונה של סכין המותג, הסלוגן FREE YOUR SKIN והלוגו החדש.

 

"הגרפיטי עצמו נעשה בעזרת ניקיון השבלונה בעזרת מי קיטור, שניקו בלחץ את המדרכות. באופן הזה אנחנו כמובן עוקפים את עניין חוקיות הדבר, ועדיין יוצרים בולטות בשטח במיקומים בהם נמצא קהל היעד".

 

לגרילה מתלווה פעילות דיול קונבנציונלית של דיילות ממותגות וכ-15 אלף מכשירים, שתתקיים בימים חמישי ושישי השבוע בנקודות מפתח בהרצליה ובתל-אביב.  

 

 

קד"מ SHICK

 

קד"מ SHICK

(יח"צ)

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  לא מקורי- אבל סחתין...