כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברה חדשה בענף: G FORCE

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.10.2009
/ 9:43

 

את יריד הסנדוויצ'ים החדש שמתקיים השבוע במתחם רדינג, עליו נכתב כאן לפני כחודש, מפיקה G FORCE - זרוע חדשה של קבוצת המדיה והפרסום מבית ג. יפית שהולכת ופוזלת לכיוון ה-BTL.

 

החברה תתמחה בשיווק חוויתי. בשלב זה נמצאת החברה בהליך הרצה, ומתפקדת כיחידה בתוך הקבוצה. עם זאת, מיד לאחר החגים, היא תשנה מעמדה לחברה בע"מ בפני עצמה.

 

לדברי יפית גרינברג, קונספט פעילות החברה הוא הפקת אירועי נושא, שיפגישו בין היצרן והספק לבין הלקוח, במקום לא שגרתי. ה"סנדוויצ'יאדה", למשל, היא דוגמה ראשונה לכך. זאת, להבדיל מחברת קידום מכירות רגילה שעובדת עבור לקוח כזה או אחר. G FORCE תעבוד עם חברות קד"מ ותעניק להן שירות.

 

השיווק החוויתי בחברה יתבסס על כ-400 לקוחות פעילים של הקבוצה, נוסף על מפרסמים שמחוצה לה. בחודשים האחרונים בוצע גיוס כוח אדם מתחומי התוכן, הטלוויזיה וההפקה, כשבראשם איילה תומר, שתנהל את החברה.

 

תומר שימשה על לא מכבר כמנכ"ל חברת הקד"מ של "מעריב", MIM, שחדלה לפעול לפני כמה חודשים.

 

מפיקת האירועים בחברה החדשה תהיה שולמית ליבוביץ', שעובדת אצל ג. יפית כמפיקה ב-25 השנים האחרונות. לצידה יסייעו אנשי מקצוע דוגמת אייל גרינברג מנכ"ל G מדיה גרופ, ובן זוגה של יפית.

 

 

מחזירים את הכריך לצלחת: ה"סנדוויצ'יאדה" מחכה לכם בסוכות

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  כל הכבוד שולמית