כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי זכה השבוע בתחרות כרזות האלכוהול של בוגרי "הבצפר"?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.09.2009
/ 13:00

 

השבוע נערכה במועדון "תל-אביבה" שבנמל תל-אביב הישן תערוכה "מסיבתית" ורוויית אלכוהול, של בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר" למקצועות הפרסום.

 

הסטודנטים הציגו במועדון את עבודות הגמר שלהם, שהתמקדו השנה במותגי אלכוהול מוכרים כמו בושמילס, סמירנוף וערק אל-נמרוד הלבנוני. להפקה היו שותפים החברות I.B.B.L SPIRIT ו"לעומק התודעה".

 

הכרזה שזכתה בתחרות שייכת למורן אמיתי מתל-אביב – "לחיים" (ראו צילום בתחתית הידיעה). מוצגות בה שתי מכוניות המתנגשות אחת בשנייה, המדמות גם השקת גביעי יין ומלווה בהשלכות ההרסניות של אלכוהול ונהיגה.

 

הכרזה הזוכה תתפרסם בקרוב בכ-200 מועדונים וברים בכל הארץ.

 

ורד בטש, מנהלת "הבצפר": " נושא האלכוהול ונהיגה מטופל תקשורתית הרבה מאוד זמן, ויש הרגשה שכמעט ואין דבר שלא נאמר ולא נעשה. הבריף שנתנו לתלמידים היה ממוקד להביא משהו חדש. מפתיע ומרגש, כמה רעיונות עלו במסגרת הפרויקט עם היכולת של הסטודנטים שלנו, להציג כרזות רבות מגוונות  ויצירתיות ובו זמנית עם מסר חד וברור ששתייה ונהיגה היא דבר פסול, מוכיחה אין גבול  ליצירתיות.  שיתוף הפעולה עם "לעומק התודעה", הוא מסורת זו הפעם השלישית, שאנו מעלים קמפיין חברתי ממוקד צעירים, בעבר עשינו לאלימות, לסטראוטיפים ועכשיו לאלכוהול ונהיגה.".

 

תערוכת כרזות אלכוהול

תגובות
אין תגובות למאמר