כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

5 ימים, 300 מובילי דעה, 26 מדינות, גליל אחד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.09.2009
/ 11:26

כ-300 סוכני תיירות ועיתונאים מ-26 מדינות מרחבי העולם השתתפו השבוע באירוע "GO GALIL 2009" – המיזם לקידום התיירות מחו"ל לגליל.

 

מסתבר שיש מי שדואג לקדם את התיירות לישראל, ולא רק לאילת, לים המלח או לירושלים. האירוע המדובר נמשך חמישה ימים, במהלכם אורגן גם כנס בהפקת חברת "ארטרא", עבור מובילי הדעה שיש ביכולתם להשפיע על התיירות לישראל עם שובם למדינותיהם.

 

לשם כך התקיימו סיורים באזורי טבריה והגליל, בדגש על המקומות הקדושים לנצרות וליהדות, ואתרים בעלי ערך היסטורי, תרבותי וספורטיבי.

 

אורחי המיזם הגיעו לישראל מארצות הברית, רוסיה, ספרד, קנדה, דרום קוריאה וגרמניה. זו הפעם ה-14 בה נערכת הפעילות, פרי שיתוף פעולה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל, משרד התיירות, התאחדות מלונות טבריה, קק"ל ועמותת התיירות בגליל.

 

ליאור גלפנד, מנכ"ל "ארטרא": "זה היה פרויקט מורכב ביותר מבחינת הפקה ולוגיסטיקה, שכן הוא כלל את הטיפול המלא באירוח המשתתפים המכובדים מחו"ל, תיאום הטיסות לאורחים מחו"ל, סידורי הלינה, ארגון אוטובוסים ומדריכים המתואמים לקבוצות הדוברות 8 שפות שונות, מסלולי טיולים בהתאם לדרישות האורחים והמארגנים ועוד".

 

 

 

 

הפקה: ארטרא

 

תגובות
אין תגובות למאמר