כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסניפים ברשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.09.2009
/ 9:53

EPYL

 

קבוצה HDL דפנה לוינסון, מרחיבה את המותג ופותחת את "EPYL" – חנות קונספט ראשונה מסוגה בתחום האסתטיקה, בהשקעה של 2.5 מליון ₪.

 

החנות אשר תפתח ברמת החייל, משתרעת  על פני שטח של  150 מ"ר ומציעה קשת רחבה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים בתחום האסתטיקה ביניהם: הסרת שיער, מיצוק והצערת העור, טיפול בצלוליט, הצרת היקפים,הזרקות,פילינג , הסרת קעקועים ועוד.

 

 

 

ANNE KLEIN

 

רשת המשביר לצרכן תשווק לראשונה את מותג  נעלי האופנה לנשים ANNE KLEIN הכולל מגוון רחב של נעליים יוקרתיות, תיקים וארנקים. המותג הבין לאומי נותן מענה לקהל הולך וגדל המחפש נעליים אופנתיות ואיכותיות, המותאמות לצו השעה".

 

את הזיכיון לשיווק הנעליים והאביזרים של מותג האופנה ANNE KLEIN קיבלה לפני כחצי שנה חברת "סופר ברנדס" הנמצאת בבעלות קבוצת בריל וקבוצת סקאל.

 

 

 

אימג'ינריום

 

בחודש מרץ האחרון נכנסה לארץ "אימג'ינריום", רשת הצעצועים ההתפתחותיים מהמובילות באירופה (מקורה בספרד).

 

"אימג'ינריום", היא החברה הגדולה בעולם העוסקת במשחק ובהעשרה של ילדים ומשפחותיהם. החנות הראשונה בארץ נפתחה בדיזנגוף סנטר, השנייה בקניון G בכפר סבא, והשבוע תיפתח החנות השלישית בגרנד קניון שבחיפה.

 

החנות החדשה, תהיה החנות הגדולה עד עתה ברשת - כ- 220 מ"ר.

 

 

 

 

צ'מפיון

 

קבוצת חיון, המתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב, מרחיבה את שיווק מותג המחשבים הנייחים צ'מפיון לרשתות שיווק מובילות נוספות - אופיס דיפו, שופר-סל, מגה ועוד

 

 Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס על רכיבים ממותגים מהשורה הראשונה בעולם המחשוב- אינטל, סמסונג ומיקרוסופט, מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL.

 

המותג משווק כיום באמצעות מכירה ישירה לארגונים ומוסדות, ועדי עובדים ורשתות השיווק כמו עיריות, משרד הביטחון, רשתות שיווק ואתרי הסחר ועוד .

 

בקבוצת חיון מעריכים כי הפריסה של מחשבי צ'מפיון במספר רשתות נוספות תניב גידול בהיקף המכירות השנתי הצפוי להיות: כ- 15 מיליון שקל.

 

 

 

PRINCE

 

חברת "האחים סגל אופטו ליין", משווקי המותג "PRINCE” ממשיכה להתרחב ופותחת סניף חדש המשתרע על פני 80 מ"ר בחדרה בהשקעה של כמיליון ₪.

 

הסניף בחדרה מתווסף ל-3 סניפים חדשים שנפתחו השנה באשדוד ובחולון ולשבעה סניפים נוספים ברחבי הארץ והוא ממוקם במתחם החדש של קניון חדרה.

 

הסניף החדש הושכר בעלות של 250 ש"ח למ"ר, ובדמי ניהול של 15 דולר למ"ר, למשך ארבע שנים עם אופציה ל ארבע שנים נוספות.

 

החנות תעוצב בקונספט שישלב מכירת משקפי שמש, שעונים ומוצרים נלווים בתחום האופנה בעיצוב איטלקי ויוצגו בה דגמי PRINCE המתאפיינים במראה רטרו, החל ממשקפים במראה שנות ה-50 ועד מראה מטריקס חדשני. הצבעים המובילים העונה הם צהוב, חום לצד הקלאסיים. טווח המכירים של משקפי PRINCE נע בין 200 ₪ ל-750 ₪. שעוני המותג יימכרו במחיר של 200-4000 ₪.

 

 

 

אופטיקנה

 

רשת אופטיקנה מתרחבת ופותחת עוד שש חנויות חדשות ב: קניון קריית-גת, קניון תלפיות בירושלים, רמת השרון (ברחוב סוקולוב 68), קניון נצרת, קניון לב חדרה וסטר סנטר באשדוד.

 

החנות בקניון קריית גת תשתרע על שטח של 100 מ"ר, לפי 30$ למ"ר, להסכם של 10 שנים. בקניון תלפיות בירושלים החנות שתשתרע על 72 מ"ר ל-10 שנים, במחיר 160 ₪, ברמת השרון החנות תשתרע על שטח של 60 מ"ר, לפי 65$ למ"ר, להסכם של 9 שנים. בקניון נצרת  החנות שתשתרע על 50 מ"ר ל-10 שנים, במחיר 360 ₪, בקניון לב חדרה החנות שתשתרע על 80  מ"ר ל-10 שנים, במחיר 180 ₪ ובסטאר סנטר החנות שתשתרע על 80 מ"ר ל-9 שנים, במחיר 40$.

 

מאיר רסין, מנכ"ל אופטיקנה: "אופטיקנה שמה לה כיעד להתרחב והגדיל את מספר חנויות הרשת. כרשת אנו רואים פוטנציאל עסקי גם בערים אשר בעבר לא שקלנו להיכנס אליהם, כמו קריית גת.  

 

החנויות יהיו מעוצבות בעיצוב אופטיקנה החדש ובכל חנות יהיה אופטומטריסט אשר יעניק בדיקות ראייה לאורך כל שעות פתיחת החנות.

 

 

 

 

CASTRO

 

CASTRO  ממשיכה להשקיע בתשתיות החברה ופותחת שתי חנויות חדשות בצפון הארץ בהשקעה כוללת של 4 מיליון ₪. לראשונה תפתח CASTRO חנות משולבת של CASTRO  ו- CASTRO MEN   במתחם הקמעונאי של "פז" בצומת צמח ובנוסף תפתח הרשת חנות משולבת של CASTRO  ו-CASTRO MEN בטבריה.

תגובות
אין תגובות למאמר