כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

השקת הבושם החדש PLAY: "פופ אפ בר" חדש בנמל תל-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.09.2009
/ 10:35

חברת אלפא קוסמטיקה מפעילה החל מחמישי האחרון (10/9) "פופ אפ בר" – מתקן קידום מכירות זמני – שיפעל במשך שבוע במסגרת קמפיין השקת הבושם PLAY מבית ג'יבנשי.

הבר מוצב בדאנס-בר "גלינה" הפופולארי שבנמל תל-אביב, ואורכו כ-6 מטרים. את הקמתו ומיתוגו מבצעת חברת ההפקות אירועים ZEZE, בהתאם לעולמות התוכן ושפת המותג של החברה האם והמוצר.

מדי ערב, כאשר המועדון מלא, צוותי ברמנים מציעים למבלים להעביר בחינם תכני וידאו ומוסיקה סלולריים של הזמר ג'סטין טימברלייק, הפרזנטור של הקמפיין. בנוסף מחולקות אלפי דוגמיות של הבושם על-ידי דיילות.

היקף ההשקעה הכולל במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל. היבואנית והמשווקת אלפא קוסמטיקה, השקיעה בקמפיין ההשקה כולו כשני מיליון שקל.

 

 

הפקה: אירועים ZEZE

 

אלפא קוסמטיקה תשווק בישראל את בשמי מותג "סלווטור פאראגמו"

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר