כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

HI NET מקימה חברת ניו מדיה חדשה: SPREAD IT

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.09.2009
/ 10:15

קבוצת האינטראקטיב HI-NET המתמחה בפרסום מדוד תוצאות, תקים בקרוב חברת ניו מדיה חדשה  Spread-it - שתספק פתרון כולל בתחום הניו מדיה.

 

החברה משלבת כמה פלטפורמות לצורך בניית תמהיל מדויק עבור הלקוח, כדוגמת פעילות ברשתות חברתיות, פעילות בלוגרים וטוקבקיסטים, שיווק דרך הסלולארי ושיווק חברתי.

 

בחברה מסבירים, כי הטיפול הכולל בתחום והשימוש במדיה החברתית עוזרים לשמר את רוח הקמפיין ולהאריכו, ומייצרים רובד אחר באינטראקציה, בקשר ובהשתלבות בחיי הלקוחות.

 

לטענת מנהליה, החברה החדשה בקבוצה היא הראשונה בישראל המתמחה בטיפול כולל בתחום הניו מדיה, ומעניקה פתרון מלא שמייצר סנכרון ואפקטיביות גבוהה יותר. התחום משלב אנשי תוכן, קריאייטיב, יכולות של משרד יחסי ציבור וכישורים טכניים לעבודה על פלטפורמות אינטרנט שונות,ללא קניית מדיה.

 

בראש Spread-it תעמוד יעל אנגלר, מהנדסת תעשייה וניהול בעלת ניסיון רב בבניית תהליכים פנים וחוץ ארגוניים, הובלת חברות ליישום האסטרטגיה במדיה החברתית תוך שימוש בכלים מתקדמים.

 

רמי שכטר ושי בן ארי, בעלים ומנכ"לים משותפים ב-HI-NET, מציינים ש"אחת הבעיות הנפוצות בתחום הניו מדיה היא ריבוי ספקים והתמחויות שונות, מה שמקשה על  עבודה אסטרטגית נכונה, והגעה למסה של קהל יעד. קיימות דוגמאות רבות לניסיונות של גופים מסחריים להצליח באזור הזה, כדוגמת הפעילויות של גורמים מסחריים ברשת החברתית  פייסבוק, שלא מצליחות להתרומם, גם בארץ וגם בעולם".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר