כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ALWAYS - ריקוד מחזורי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.09.2009
/ 10:22

מותג ההיגיינה הנשית ALWAYS משיק את סדרת התחבושות "ALWAYS עם משי", על-ידי קמפיין אינטראקטיב בכיכובה של הזמרת רוני דואני ("רוני סופרסטאר").

 

צעירות, המזוהות עם קהל המאזינות של הזמרת, יוזמנו להעלות קטעי וידאו, בהם הן מבצעות ריקודים בסגנונה של דואני.

 

באתר ייעודי יועלה ריקוד קצבי של הזמרת, כאשר הגולשות תתבקשנה להעלות לאתר את חיקויי הריקוד שלהן. הזמרת תדרג את הריקודים הללו, לצד הגולשות שיתנו "מחיאות כפיים" לריקודים שאהבו, והריקוד שיקבל את מרב הנקודות יזכה את שולחתו בכרטיס כניסה להופעה של רוני ובמפגש עמה מאחורי הקלעים.

 

את הקמפיין מבצעת "סאצ'י אינטראקטיב". מקורו, לדבריהם, בתופעה לפיה צעירות מבטאות את עצמן על-ידי העלאת קטעי וידאו, שבהם הן מחקות קליפים ותנועות של מפורסמים דוגמת קמפיין ALL THE SINGLE LADIES של ביונסה נואלס.

 

 

 

הפקה: סאצ'י אינטראקטיב

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר