כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מי עדן" פותחת תחרות שיווקית לצילומי טבע בגולן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.09.2009
/ 9:55

מתכננים טיול בגולן בחגים? "מי עדן" יוצאת בפעילות שיווקית שבה יוזמנו הצרכנים ליטול חלק בעיצוב התוויות של בקבוקי הליטר וחצי. בסיומה, ייבחרו שש תמונות שישולבו על גבי תוויות הבקבוקים. בנוסף, יזכה כל אחד מהצלמים בפרס בסך עשרת אלף שקל.
 
זוהי למעשה תחרות – "הטבע בעיניים שלכם" - בה יתבקשו הצרכנים לצלם תמונות טבע מרהיבות בגולן במהלך חופשת החגים. את התמונות ניתן יהיה להעלות באמצעות הקלקה על קישור מיוחד באתר החברה. מתוכן יבחר צוות שופטים שש תמונות ואלו ישולבו על תוויות הבקבוקים כשלצידן שמו של הצלם.
 
מהדורת התוויות עם הצילומים הזוכים תיחשף במהלך נובמבר, עם תום הפעילות. המהלך, בהשקעה של 3 מיליון שקל, ייתמך בקמפיין פרסומי באמצעות פרסום "באומן בר ריבנאי" ובפעילות קידום מכירות.

 

כחלק מהפרויקט, השיקה החברה מהדורת תוויות הכוללת תמונות נוף מהגולן, שצולמו ע"י הצלמת רינה נגילה, אליהם מצורפות גלויות הפעילות והזמנה לציבור לצאת לטבע בגולן ולתפוס את הטבע בעדשה.
 
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "זו הפעם הראשונה שהחברה מאפשרת ללקוחותיה להיות שותפים במיתוג הבקבוקים. הפעילות, המשך ישיר להשקת הסיסמה ’השמפניה של הטבע’, תביא לצרכנים את יופיו של הגולן - לא רק דרך העיניים של מי עדן, אלא דרך העיניים שלהם".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר