כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

B.A ב-XL: משקה האנרגיה מחלק מלגות וכובש את קמפוס תל-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.09.2009
/ 11:17

לקראת החזרה לקמפוסים, החל מותג משקאות האנרגיה XL בשני מהלכים מקבילים במטרה לחזק את אחיזתו בשוק הסטודנטיאלי.

 

השבוע נחתם הסכם חסות שנתי ראשון של XL, עם חברת ההפקות והקד"מ הסטודנטיאלית "נכס", באוניברסיטת תל-אביב.

 

ההסכם כולל נוכחות ראשית לאורך השנה במגוון סוגי המדיה לסטודנטים באוניברסיטה, לרבות אתרי אינטרנט, העיתון "תזה", לוחות המודעות ועוד; וחסות באירועים שייערכו במהלך השנה, בהם אירוע פתיחת השנה, אירועי "רוק בקמפוס" ויום הסטודנט 2010.

 

במקביל, וללא קשר לנ"ל, משיק המותג מבצע מלגות חדש שנערך בשיתוף עם אתרי המלגות המובילים בישראל.

 

החל מהחודש, יחולקו עשרות מלגות בשווי של עד 8,000 שקל לסטודנט. הגשת המועמדות למלגות מתבצעת באתר ייעודי, כאשר עם סיום ההרשמה יבחרו נציגי החברה את המועמדים הראויים ביותר לדעתם.

 

טים ברוקס, מנהל השיווק של XL: "עם סיום קיץ מוצלח של היענות והצלחה סוחפת של התחרויות שערכנו – "עצב את הפחית", "נערת החלומות", והשקת הדיסק החדש של עופר ניסים, אין ספק שאנחנו רוצים לתת חזרה לקהל הצרכנים שלנו. אנו מודעים לכך שנתח משמעותי משוק משקאות האנרגיה בארץ הינו צעירים וסטודנטים, ואנו רוצים שהם יתחילו את השנה ברגל ימין".

 

את הקמפיין מנהלת חברת WebDone, המבצעת את הקמת התשתית האינטרנטית, לקידום ופרסום הקמפיין באינטרנט.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר