כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אלכוהול, 140 כרזות, פרויקט גמר, תערוכה והאנגר-אובר אחד גדול

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.09.2009
/ 10:36

תלמידי "הבצפר", בית הספר הגבוה לפרסום של איגוד חברות הפרסום, יכינו קמפיין למותגי האלכוהול  BUSHMILLS, ערק אל נמרוד ו-SMIRNOFF TWIST APPLE, במסגרת פרויקט הגמר של לימודיהם שיעסוק במשקאות אלכוהוליים.

 

בתום הקמפיין יוצגו יותר מ-140 כרזות קונספטואליות בתערוכה, שתעמוד לשיפוט על-ידי בכירים מעולם הפרסום.
 
באותו מעמד תוצג תערוכה שמתמקדת בתופעה הנלוות של שתיית אלכוהול בנהיגה: הסטודנטים יבנו קמפיין נוסף שעוסק בנושא, והמודעה שתזכה תעלה למדיה בחסות חברת ’לעומק התודעה’ בחדרי השירותים של מועדונים ובתי קפה.
 
לצורך כך, חברה הנהלת הבצפר לחברת I.B.B.L SPIRIT המייבאת ומשווקת משקאות אלכוהול.  

 

אירוע ההשקה יתרחש ביום שלישי הקרוב במועדון "תל אביבה" שבנמל תל-אביב הישן, בנוכחות בכירים מעולם הפרסום שישפטו את העבודות הטובות ביותר.


ורד בטש, מנהלת הבצפר: "השנה אתגרנו את הסטודנטים ואפשרנו להם להשיק מחדש מותגי אלכוהול ידועים, ובד בבד לעסוק בסוגיה הכואבת של אלכוהול ונהיגה. לעומק התודעה הכינו מצגת בריף המבוססת על מחקרים שהוצגו בפני הסטודנטים, ותרמו מדיה לעבודה שתזכה בשיפוט בתערוכה".

 

הפרויקט בשיתוף חברת "לעומק התודעה".

תגובות
אין תגובות למאמר