כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נוסעים נכבדים שלום, התחנה הבאה: גולברי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.09.2009
/ 10:30

חברת הדריה, מבית הדיה ואדרי מדיה, ביצעה לאחרונה עיטוף פנים וחוץ של קרונות רכבת ישראל, במסגרת קמפיין לאופנת גולברי. על הרכבות מככבת הפרזנטורית של הרשת, שלי גפני.

 

כל רכבת ממותגת "INSIDE OUT", בעיטוף חיצוני, מיתוג פנים ומיתוג החלונות הצמודים לשולחן בקרון הנוסעים.

 

הקמפיין של גולברי על הרכבת הוא אחד הראשונים שעושה שימוש בקרונות הרכבות בישראל כפלטפורמה פרסומית. לפני כחודש הושקו קמפיינים דומים עבור בנק לאומי – "הרכבת הדיגיטאלית", מבצע הקיץ של תמי 4, רכבת "הלוואות לכולם של ישראכרט" והרכבת של חברת ויפו - חנות הכלב המעופף בנמל תל-אביב.

 

היקף העסקאות של עיטוף הרכבות מוערך בחמישה מיליון שקל עד סוף 2009. מיתוג מערך רכבת כולל 360 מ"ר של שטח פרסומי, שזוכה לחשיפה רבה בפני קהל הנוסעים ומול עיני הנהגים והולכי הרגל בצירים המרכזיים הסמוכים לקווי מסילות הרכבת.

 

 

גולברי רכבת

 

 

 

הרכבת מתקרבת, הרכבת ממותגת

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר