כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הוניגמן נכנסת לאופנת הגברים; תפתח כ-40 סניפים בחמש שנים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.09.2009
/ 10:11

קבוצת הוניגמן הכריזה הבוקר על כניסתה, לראשונה, לקטגוריית אופנת הגברים תחת שם המותג "הוניגמן מן". עד היום פנתה הקבוצה לפלח השוק הגברי הצעיר בלבד, תחת המותג TNT וכן באמצעות קולקציות לילדים תחת המותגים 'הוניגמן קידס' ו'וירוס'.

'הוניגמן מן' יפעל באמצעות רשת חנויות ייעודיות, וכן בפורמט חנויות קונספט משולבות, תוך שימוש בפלטפורמה הרחבה של רשת חנויות 'הוניגמן'.

החנות הראשונה תיפתח בחודש אוקטובר 2009 בקניון G כפר סבא ותשתרע על שטח של כ- 350 מ"ר, כאשר במהלך אוקטובר ייפתחו שלוש חנויות 'הוניגמן מן' נוספות, בקניון חדרה, קניון עפולה ובמרכז 'BIG Fashion' בנצרת.

סך ההשקעה בהקמת הרשת ופתיחת החנויות הראשונות עומד על כ- 6 מיליון שקל. הרשת צפויה להגיע במהלך חמש השנים הקרובות ל- 40 נקודות מכירה, הן באמצעות חנויות ייעודיות והן באמצעות חנויות רשת 'הוניגמן' בפורמט חנות קונספט משולבת.

 

ביקוש מצד צרכנים

ההחלטה להפעיל את רשת החנויות של 'הוניגמן מן' הייתה החלטה אסטרטגית שמבקשת לבדל ולאפיין את המותג החדש כמותג עצמאי, מחד, ומאידך לספק צורך שיווקי המתבסס על תוצאות מחקרים שהצביעו כי אחוז ניכר ברכישות אופנת גברים מתבצע על ידי נשים אשר קונות לבני זוגן או בשיתוף עימן.

יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת: "הרעיון להקמת רשת הלבשה לגברים עלה בראשונה כתגובה לביקוש מצד צרכנים, אשר הוביל לבדיקת שוק מקיפה שסימנה את הפוטנציאל הגלום במהלך זה. מצאנו שיש מחסור בשוק אופנת הגברים, בדגש על הנישה הספציפית של גברים אשר מחפשים לבוש מתוחכם יותר, אופנתי ואיכותי ברמות מחירים סבירות. אנחנו עובדים על התוכנית האסטרטגית להקמת המותג זה מספר עונות, כאשר מצאנו לנכון להוציא את התוכנית לפועל כעת בשל הזדמנויות נדל"ניות המאפשרות את קיום המהלך. הקבוצה נערכה ובנתה תשתית מתאימה, הכוללת בעיקרה הקמה של אגף גברים ברשת, הכולל צוותי מעצבים מתמחים בתחום, אנשי ייצור ולוגיסטיקה, כל אלה יאפשרו את הקמת המהלך, כמהלך ארצי, רחב ושלם".

על עיצוב חנויות 'הוניגמן מן' ושפת המותג כפי שתבוא לידי ביטוי בחנויות אלה מופקד המעצב והאדריכל אלכס מייטליס, מבכירי המעצבים בישראל, אשר מעצב את כלל החנויות בבעלות הקבוצה. מייטליס ידוע כמעצב מינימליסטי קיצוני, אשר עושה שימוש רב בקווי עיצוב נקיים ובצבעים לבנים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר