כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.08.2009
/ 10:42

 

ThePlanetDrum, בית ספר למוזיקה בברלין, רצה לקדם את קורס התיפוף המתקיים אצלו.

 

בבריף הודגש כי הקונספט צריך להיות קל, מוחשי, זול וצריך לתת לאנשים את הרגשת התיפוף. תוך חשיבה קצרה על מקום בו נעזרים בשני מקלות עץ, הפתרון היה במסעדות האסיאתיות, בהן חולקו 1,000 "צ'ופסטיקס" ממותגים.

 

בחלקה האחורי של האריזה היה הסבר מצויר המסביר כיצד יש לאחוז נכון במקלות התיפוף ובאותיות קטנות היה כתוב “Practice makes perfect”..

 

  

 

 

 

 

 

 

 

בשנגחאי, פאנטן מצאו לנכון לנצל את השטח שבין שני גרמי המדרגות הנעות. במקום זה הונח מצע רך וחלק המדמה חלקות ונעימות, עוברים ושבים יכולים בזמן העלייה והירידה במדרגות להעביר ידיהם מעל המצע הנעים תחת הסלוגן  “Silky touch. Irresistibly smooth"

 

הרעיון נחמד, אולם לא הייתי רוצה להעביר את הידיים שלי אחרי ש-500 איש ליטפו את השיער וחלקם עם ידיים מזיעות ומטונפות. בנוסף, אני לא יודע כמה ה"שיער" היה נעים בשלב זה...

 

  

 

 

 

אנחנו יודעים שזה לא בדיוק פעילות קד"מ קלאסית, גרילה, אמביאנט או כל שם מפוצץ אחר, אבל זה מגניב וזה שיווקי. פרסומות גרפיטי תלת ממדיות.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואם כבר בציורים עסקינן, שימו לב למטוסים הבלגים הנקראים Kamagurka Hairlines, למרות שהשיווק עובד רק כאשר המטוס על הקרקע, זה עדיין די מרשים ולבטח די יקר.

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר