כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חווית קנייה סימבולית

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
24.08.2009
/ 11:07

חברת קרסו, יבואנית רנו בישראל, מקדמת את הדגם המשפחתי החדש יחסית "רנו סימבול", במסגרת שת"פ עם רשת הדיסקאונט למזון "יינות ביתן".

 

במסגרת שיתוף הפעולה השיווקית, תתקיים הגרלה של 15 מכוניות בין לקוחות שירכשו בסניפי הרשת בסכום של יותר מ-99 שקל.

 

בנוסף, יוצגו רכבי הדגם ב-15 סניפי הרשת כתצוגה.

 

השת"פ ילווה בקמפיין  ע"י משרד הפרסום "ג.יפית"  תחת הכותרת: "יינות ביתן נותנים לכם רכב", ויכלול סרטון פרסומת, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר